وبلاگ کتابخانه عمومی شهدای سنجان

امروز کتابخوانی و علم آموزی .نه تنها یک وظیفه ی ملی که یک واجب دینی است . ( حضرت آیت الله خامنه ای )

وبلاگ کتابخانه عمومی شهدای سنجان

امروز کتابخوانی و علم آموزی .نه تنها یک وظیفه ی ملی که یک واجب دینی است . ( حضرت آیت الله خامنه ای )

وبلاگ کتابخانه عمومی شهدای سنجان

کتابخانه شهدای سنجان با ارائه خدمات گوناگون درخدمت مراجعین محترم می باشد.
از جمله این خدمات شامل:
1.امانت کتاب در زمینه های مختلف و مورد علاقه مراجعین گرامی
2.ارائه نشریات در موضوعات گوناگون
3.ارائه کتب درسی مناسب کنکور کارشناسی و ارشد
. 4.داشتن بخش کودک مجزا همراه با کتابها، مجلات و وسایل سرگرمی کودک
5.ارائه خدمات مرجع
6.سالن مطالعه
7.ارائه اینترنت رایگان برای اعضا کتابخانه
8.انجام تحقیقات دانش آموزان
9.برگزاری کلاسهای آموزشی و تفریحی ویژه کودکان و نوجوانان
مراجعین گرامی می توانند با عضویت در کتابخانه، به مدت یکسال از تمامی خدمات کتابخانه بهره ببرند.

بایگانی
نویسندگان

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تصویر مرتبط


ذهن ما باغچه ایست، گل در آن باید کاشت
چه گلی بهتر از آیات خداست؟ گل کوثر، گل توحید، گل یاس
گل مریم، گل طه، گل ناس
گل اخلاص و توکل به خدا، گل ایمان و ادب لایق ماست...
اللهم نور قلوبنا بالقرآن
ماه رمضان مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۳
مرضیه بخشنده

جالبترین کاریکاتورهای کتاب و کتابخوانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۷
مرضیه بخشنده

گویند روزی دزدی در راهی بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن شخص بسته را به صاحبش بازگرداند.

او را گفتند : چرا این همه مال را از دست دادی؟

گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم، نه دزد دین! اگر آن را پس نمی دادم و عقیده صاحب آن مال خللی می یافت، آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است.

 نتیجه تصویری برای تصویری در مورد داستان دزد باورها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۵
مرضیه بخشنده

در فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده که بر این اساس در رده «کودک» (۴ تا ۱۲ سال) کتاب‌های «امام رضا (ع)» نوشته زهرا عبدی برای متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹، «کبوترها و آهوها» نوشته سید احمد میرزاده برای متولدین ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴، «فاطمه و فاطمه: شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س)» نوشته محمد مهاجرانی برای متولدین ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ و همچنین در بخش ویژه این رده سنی، کتاب «هشت قصه از امام جواد (ع)» نوشته حسین فتاحی برای متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ معرفی شده است.

کودکان برای شرکت در بخش «کودک»، می‌توانند به یکی از دو شیوه «ترسیم نقاشی» و «ارسال فیلم موبایلی» اقدام کنند و با کشیدن نقاشی از جذاب‌ترین بخش مورد علاقه کتاب در برگه‌های مسابقه که توسط کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور توزیع و پس از تکمیل، تحویل گرفته می‌شود و یا ارسال یک فیلم موبایلی، شامل معرفی کتاب و یا خواندن بخش‌های جذابی از کتاب، در این جشنواره شرکت کنند.

 در رده سنی «نوجوان» (۱۳ تا ۱۷ سال) نیز آثاری چون «راز آن بوی شگفت؛ داستانی بر اساس زندگی امام رضا (ع)» نوشته فریبا کلهر، «با کبوترهای گنبد؛ سروده‌هایی درباره امام رضا (ع) برای نوجوانان» نوشته احمد میرزاده و همچنین در بخش ویژه این رده سنی کتاب «درختی که بال در آورد؛ داستان‌هایی از زندگی امام جواد (ع)» نوشته مجید ملامحمدی به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.

در رده سنی «جوان و بزرگسال» (۱۸ سال به بالا) نیز پنج کتاب «مهارت‌های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا (ع)» نوشته علی جانفزا، «فصل فیروزه» نوشته محبوبه زارع، «درّ عصمت؛ مروری بر زندگانی حضرت معصومه (س)» نوشته علی اشرف عبدی، «زندگانی حضرت احمد بن موسی (ع) شاه‌چراغ» نوشته محمدرضا سنگری و در بخش ویژه این رده سنی نیز کتاب «سیره تقوی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد (ع)» نوشته جواد محدثی معرفی شده است.

 این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

 منابع جشنواره در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان موجود است ونسخه الکترونیک آثار در سایت www.razavi.iranpl.ir وجود دارد. آخرین مهلت شرکت در جشنواره ۲۸ خردادماه است و آئین اختتامیه ملی این جشنواره همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۵۵
مرضیه بخشنده

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۵۱
مرضیه بخشنده

هدف اصلی نشست های کتابخوان  به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با محوریت معرفی و ترویج مطالعه می باشد.در این نشست خانمها بهاره آقاخانی-نازنین زهرا چراغی-ستایش سلیمانی -ستایش مددی-حدیث عابدی وفاطمه عسگری به ارائه کتابهای  راز،موبی دیک،دخترلوتی ،روزپادشاه اژدها وچشمان منتظر پرداختند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۵
مرضیه بخشنده